Doughnut

Donut, organizat de mai mulți tineri designeri locali în 2010, își propune să ofere clienți pungi de înaltă calitate, insistă să parcurgă toți pașii de către propria echipă și întruchipează perfect conceptul de design al „Integrării modei și funcționalității”. Cu viziunea de marcă „Împachetează-ți visul”, Donut încurajează clienții să-și urmărească în continuare visele și doresc să fie tovarășul visătorilor în călătorie. Genți de înaltă calitate pentru clienți, insistă să parcurgă toți pașii de către propria echipă și întruchipează perfect conceptul de design al „Integrării modei și funcționalității”. Întreaga colecție Donut a fost înființată cu angajamentul de a face rucsaci perfect lucrați cu o sofisticare modernă. Până în prezent, ei continuă pe același drum, neîntrerupt în cererea lor de perfecțiune. Aceștia acordă atenție în detaliu de la conceptul de design până și la un cap cu fermoar pentru a se asigura că toate produsele noastre sunt reglate bine nu numai cu o calitate bună, ci și cu cea mai bună.

  1. 1
  2. 2
© SHOOOS